Čo je to Customer Monitor (CM)

CUSTOMER MONITOR® je komplexný softvér,  ktorý významne zjednodušuje vzdialenú správu IT systémov. Zefektívňuje prácu administrátorov, dáva prehľad a argumenty ich manažérom.

CUSTOMER DESK® je flexibilný helpdesk v CM pre evidenciu a účtovanie prác. Môže sa použiť aj samostatne, v spoločnosti akéhokoľvek zamerania. Čitajte viac k C-Desk.

 

co-je-to-cm.jpg

Vďaka Monitoringu viete v reálnom čase zistiť čo sa deje s ktorým počítačom alebo potrebnou službou, viete si pozrieť históriu zaznamenaných udalostí. Diagnostické CM nástroje  vychádzajúce z monitoringu a evidencie umožnia predchádzať poruchám. Keď už príde na najhoršie, budete vedieť zrealizovať opravu presnejšie, za kratší čas.

Váš vlastný Helpdesk Customer Desk (skrátene C-Desk) máte skutočne na dosah. Tento samostatne zakúpiteľný Helpdesk je integrovaný v CM, stačí dvojklik a užívateľ môže zadať svoju požiadavku, ktorá bude ďalej spracovaná a vedená v systéme až do jej vyriešenia. K požiadavkám alebo projektom môžete jednoducho evidovať a účtovať vaše výkony. Získate tým vždy aktuálny prehľad o využívaní  vašich ľudských alebo finančných zdrojov nielen v IT oblasti. K tomu navyše ho vieme prispôsobiť na vaše potreby.

Máme pre vás monitorované zálohovanie aké potrebujete – od súborového až po kryptované obrazy celých diskov bez nutného prerušenia práce, podporujeme natívne aj vmware vSphere a prostredníctvom ľahkej integrácie podporujeme aj iné systémy. Potrebnú istotu v zálohách vám v CM dá prepracovaným vyhodnocovaním logov, ktoré zachytia každú chybu včítane úplne vynechaného zálohovania.

Audit hardware a software – okrem softvérového auditu získate skutočne detailný hardvérový prehľad o konfiguráciách vašich počítačov, vrátane zmeny tejto konfigurácie v čase, konfigurácii siete, sieťových zariadení, tlačiarní a iného hardware. Potrebujete napríklad zistiť sériové číslo pevného disku alebo overiť jeho stav?

Správa serverov a počítačov s CM už bude jednoduchou hračkou odkiaľkoľvek vo svete. S integrovaným nástrojom vzdialeného prístupu sa ľahko a bezpečne dostanete na plochu počítača, pomôžete si z CM portálu zobudením alebo potrebným reštartom počítača, služby.

Vami naplnená Znalostná báza vám zníži čas pri riešení opakovaných problémov. Nenechávajte míňať čas vašich podriadených pri pátraní tých istých informácií, uložte si ich na jedno prehľadné miesto, do znalostnej bázy.

CM je osobný a dokáže sa vám prispôsobiť. Môžete ho prevádzkovať ľahko pod vlastnou doménou, s vlastnými logami a textami alebo ho dokonca môžete mať celý u seba.  

Customer Monitor dokáže vďaka nazbieraným údajom vytvoriť užitočné reporty – či už pre manažment firmy, alebo pre IT technikov. O tieto údaje sa môžete kedykoľvek oprieť pri vašich rozhodnutiach. Napr. kvartálny report o stave zálohovania vašich systémov alebo online dostupnosť serverov.

CM je škálovateľný. CM má základnú konfiguráciu pre správu firiem v segmente malých firiem, kladúce dôraz na efektivitu a jednoduchú správu. Zapnutím potrebných volieb je konfigurovateľný do  plnohodnotného nástroja pre poskytovanie služieb podľa štandardov ITIL.

Zoznámte sa bližšie s hlavnými vlastnosťami CM!

 


* CM nemonitoruje skryte používateľské aktivity ani dáta súkromného charakteru.