Intervaly vo Watches pre vyhodnocovanie a odosielanie závisia od typu licencie C-Monitor klienta. Interval pre spúšťanie vyhodnocovania Watchov je pre všetky licencie rovnaký a je to 5 minút od spustenia operačného systému.
Od verzie 2.6 Customer Monitor dodatočne prenáša údaje z Watches pri internetovom výpadku, čiže ak vám na PC vypadne internet údaje z Watches sa zbierajú a pri obnovení internetového pripojenia sa odošlú na CM server. Buffer bežne stačí pre 2 dni internetového výpadku.
Basic licencia
Pri basic licencii sa parametre Watchu vyhodnocujú v 15 minútových intervaloch a odosielanie informácií do CM servera sa robí rovnako každých 15 minút, túto informáciu si môžete pozrieť aj v C-Monitor Console v časti Watches ako je znázornené na nasledujúcom obrázku.
Standard licencia
Pri Standard licencii sa parametre Watchu vyhodnocujú v 3 minútových intervaloch a odosielanie informácií do CM servera sa robí každé 2 minúty a 55 sekúnd, túto informáciu si môžete pozrieť aj v C-Monitor Console v časti Watches ako je znázornené na nasledujúcom obrázku.
Premium licencia
Pri Premium licencii sa parametre Watchu vyhodnocujú v 30 sekundových intervaloch a odosielanie informácií do CM servera sa robí každú 1 minútu, túto informáciu si môžete pozrieť aj v C-Monitor Console v časti Watches ako je znázornené na nasledujúcom obrázku.
Jedine pri premium licencii sa dá meniť Tik C-Monitor klienta na minimálne 10 sekúnd. Takže vyhodnocovanie Watches bude každých 10 sekúnd a odosielanie údajov na CM server každú minútu.
Interval vyhodnocovania Watche sa dá zmeniť na CM portáli v časti Admin zóna -> Nastavenie C-Monitor na PC -> Vyberiete si konkrétny počítač a v časti základné nastavenie C-Monitora nájdete riadok C-Monitor Tik interval ako je znázornené na nasledujúcom obrázku a sem si zadáte vami požadovanú hodnotu.
Odkazy
[1] https://www.customermonitor.sk/porovnanie-technickych-licencii-cm-a-funkcii-helpdesk
[2] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/basic.png
[3] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/standard.png
[4] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/premium.png
[5] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/tik.png