Informácie o neúspešnom VMware zálohovaní na CM Portáli
Informácie o neúspešnom VMware zálohovaní priamo na počítači
Informácie o VMware zálohovaní nájdete v časti CM IT monitoring -> Zobrazenia -> Zóny -> Zóna zálohovanie a Image. Nachádzajú sa tu informácie o nastavení zálohovania, informácie o poslednom výsledku zálohovania a môžete si tu prezrieť log zo zálohovania.
Chyby generované z neúspešných VMware zálohovaní sa nachádzajú v časti CM IT monitoring -> Upozornenia -> Poruchy. Spolu so zaznamenaním poruchy na CM portáli sa automaticky vygenereju email o neúspešnom zálohovaní, ktorý je poslaný používateľovi a technikovi priradenému k danej spoločnosti.
Druhý spôsob, ktorým zistíte príčinu chybného zálohovania prostredníctvom Logov je dostupný priamo cez C-Monitor. Po kliknutí na naplánovanú úlohu pre VMware zálohovanie sa vám v dolnej časti zobrazia detaily tejto úlohy aj s názvom a umiestnením logu, ktorý bol k tejto úlohe vytvorený.
Vstup do logov je znázornený na nasledujúcom obrázku. Zoznam logov zobrazuje aké úlohy boli vykonávané (záloha, obnova, konverzia) a s akým výsledkom úloha skončila. Po kliknutí na niektorý z logov sa vám zobrazia detaily logu.
Odkazy
[1] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/zony_0.png
[2] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/1_10.png
[3] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/email%20o%20poruche_0.png
[4] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/nazov%20logu_0.png
[5] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/scheduler%20-%20logy.png
[6] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/umiestnenie%20logu.png
[7] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/log.png