Sledovanie platnosti certifikátu sa realizuje pre certifikáty s obmedzenou dobou platnosti. Doba platnosti certifikátu zadávate pri vytváraní certifikátu v časti Licencie na certifikáte tak ako je vidieť na nasledujúcom obrázku.
Upozornenie: Pre viacero certifikátov s obmedzenou dobou platnosti odporúčame každú licenciu zaevidovať zvlášť a to z toho dôvodu že pri vypršaní jej platnosti je nutné túto licenciu archivovať aby sa nezobrazovali upozornenia o skončení platnosti licencie a keď máte na jednom certifikáte zaevidované dve a viac licencií s rôznou dĺžkou platnosti je možné archivovať len všetky licencie naraz, preto je lepšie každú licenciu s obmedzenou dobou platnosti zaevidovať zvlášť.
Postup zaevidovania certifikátu a evidovanej licencie nájdete TU. [1]
Upozornenie o skončení platnosti licencie vám bude zaslané emailom 30 dní pred dátumom vypršania licencie a tak isto sa vám bude zobrazovať upozornenie v časti CM IT monitoring -> Upozornenia -> Poruchy kde sa vám po výbere filtru s názvom Softvérová licencia - vypršanie platnosti (audit SW) zobrazia všetky evidované licencie, ktorým v najbližšej dobe vyprší platnosť ako je vidieť na nasledujúcom obrázku.
Odstránenie poruchy zrealizujete zarchivovaným certifikátu na ktorom je licencia zaevidovaná. V zozname licenčných certifikátov si otvoríte certifikát so skončenou platnosťou ako je vidieť na obrázku nižšie.
V hlavičke certifikátu kliknete na tlačidlo Archivovať . Následne sa odstránia všetky upozornenia.
Odkazy
[1] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/softverovy-audit-zoznamy-softveru/evidencia-zakupeneho-sw/vytvorenie-certifikatu-z-na
[2] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/sledovanie%20platnosti%20SW.png
[3] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/sledovanie%20platnosti%20SW2.png
[4] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/sledovanie%20platnosti%20SW3.png
[5] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/sledovanie%20platnosti%20SW4.png