Customer Monitor
Zverejnené na Customer Monitor (https://www.customermonitor.sk)


Úvodné nastavenie CM portálu sa vykonávajú len raz a to pri prvom prihlásení cez novovytvorené konto Správcu. Ak ešte nemáte konta Správcu, vytvorte si registráciu prostredníctvom Vyskúšajte CM [1].

Na nasledujúcich obrázkoch sú zobrazené úvodné kroky nastavení CM Portálu a správcovskej spoločnosti. Správcovská spoločnosť je zaradená do zoznamu zákazníkov, je vyznačená hrubým písmom a slúži ako šablóna technických nastavení pre vytváranie nových Zákazníkov - Spoločností v CM (Zákazník je zase šablónou technických nastavení pre registráciu počítačov). Aktivácia správcovskej spoločnosti je dokončená po prvom prihlásení do CM.

Úvodné privítanie v systéme Customer Monitor s výzvou na doplnenie základných predvolených nastavení

Obrázok: Úvodné privítanie v systéme Customer Monitor s výzvou na doplnenie základných predvolených nastavení

Krok jedna poskytuje možnosť upraviť technické nastavenia správcu ako aj emailov v CM, podrobnejší popis pre nastavenie emailov v CM sa nachádza v časti Aktivácia a scenáre prijímania emailov do CDesk [2].

Krok 1, technické nastavenia a nastavenia emailov v CM

Obrázok: Krok 1, technické nastavenia a nastavenia emailov v CM

V kroku číslo dva máte možnosť nastaviť parametre pre emailovú komunikáciu medzi CM a C-monitor klientom. Časť informácií z C-Monitora sa do CM servera posielajú mailovou (SMTP) komunikáciou (napr. konfigurácia PC, SW, výsledky zálohovaní a podobne).
Riadiace pokyny zo Servera CM do C-Monitora sú obvykle posielané súčasne aj cez http protokol aj cez mailovú (POP3) komunikáciu.
Čím je zachovaná plná ovládateľnosť C-Monitor klienta aj v prípade výpadku jedného typu komunikácie. Preto je potrebné mať správne nastavené tieto parametre.

Krok 2 - nastavenie Proxy, POP3 a SMTP serverov

Obrázok: Krok 2 - nastavenie Proxy, POP3 a SMTP serverov

V kroku číslo tri si nastavíte Priority požiadaviek a dobu ich odozvy bližšie informácie o tomto nastavení sú popísané v časti Priority požiadaviek [3].

Krok 3 - Nastavenie prioroty CDesk požiadaviek

Obrázok: Krok 3 - Nastavenie prioroty CDesk požiadaviek

V kroku číslo 4 si vytvoríte prvého operátora, bližšie informácie o nastavení konta operátora sú popísané v časti Operatori a Skupiny [4].

Krok 4 - Vytvorenie prvého operátorského konta

Obrázok: Krok 4 - Vytvorenie prvého operátorského konta

Po dokončení úvodných nastavení môžete začať pracovať so systémom Customer Monitor.

Finálne okno s odporúčaniami na ďalšie nastavenia systému

Obrázok: Finálne okno s odporúčaniami na ďalšie nastavenia systému



 

Ďalej pokračujte článkom  Ako funguje CM >> Ako začať, bod č.3 [5]

Date: 
4.11.2012
External Links: 
Ako funguje CM >> Ako začať [6]
Obrázky: 
Úvodné privítanie v systéme Customer Monitor s výzvou na doplnenie základných predvolených nastavení [7]Krok 1, technické nastavenia a nastavenia emailov v CM [8]Krok 2 - nastavenie Proxy, POP3 a SMTP serverov [9]Krok 3 - Nastavenie prioroty CDesk požiadaviek [10]Krok 4 - Vytvorenie prvého operátorského konta [11]Finálne okno s odporúčaniami na ďalšie nastavenia systému [12]

Odkazy
[1] https://www.customermonitor.sk/mam-zaujem-o-cm/vyskusajte-cm
[2] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/aktivacia-a-scenare-prijimania-emailov-do-cdesk
[3] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/hlavne-vlastnosti-poziadaviek/priority-poziadaviek
[4] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/cm-vnutorna-architektura/cm-server/cm-portal/role-pristupov-do-cm-servera-a-opravne-0
[5] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/ako-zacat#bod3
[6] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/ako-zacat
[7] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/krok0.png
[8] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/krok1.png
[9] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/krok%202.png
[10] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/krok%203.png
[11] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/krok%204.png
[12] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/krok5.png