V prípade že nechcete aby sa niektoré zóny nevyhodnocovali máte možnosť vyhodnocovanie konkrétnej zóny zablokovať.
Blokovanie vyhodnocovania zón v časti počítače
Blokovanie vyhodnocovania zón v nastavení zákazníka
Blokovanie vyhodnocovania zón priamo z poruchy
Zobrazenie reportu s blokovanými zónami
Pre konkrétny počítač sa zóny blokujú v časti Admin zóna -> Počítače -> Konkrétny počítač -> Záložka Vyhodnocovanie zón, kde máte zoznam všetkých zón, ktoré sa na danom PC vyhodnocujú tak ako je znázornené na nasledujúcom obrázku.
Vyhodnocovanie zón je možné vypnúť aj pre celého zákazníka tzn. pre všetky zariadenia priradené pod tohoto zákazníka v časti Admin zóna -> Zákazníci -> Konkrétny zákazník -> Záložka Vyhodnocovanie zón.
Možnosť blokovať zóny je možné aj priamo z vybraných typov porúch pri ich potvrdzovaní.
Prehľad o tom, ktoré zóny sú zablokované a ktoré sa vyhodnocujú dostanete zobrazením výstupu z reportu Blokované funkcie v CM, ktorý sa nachádza v časti CM IT monitoring -> Manažérske informácie -> Reporty, ako je znázornené na nasledujúcom obrázku.
Výsledný report je zobrazený na obrázku nižšie.
Odkazy
[1] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/blokovanie%20vyhodnocovania%20zon.png
[2] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/blokovanie%20vyhodnocovania%20zon%20pre%20zakaznika.png
[3] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/blokovanie%20zony%20z%20poruchy.png
[4] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/reporty%20o%20blokovanych%20poruchach.png
[5] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/reporty%20o%20blokovanych%20poruchach2.png