Časť Prehliadanie a Vyhodnotenie je zameraná na sledovanie funkčnosti všetkých objektov registrovaných na CM portáli. Nachádzajú sa tu informácie o poruchách na zariadeniach, konfiguračné údaje z jednotlivých zón, aktuálne informácie o počítačoch - online informácie, v tejto časti máte možnosť vytvárať ku každému zákazníkovi foto dokumentáciu a môžete tu tvoriť aj prehľadné reporty.
V tejto časti sa nachádza zoznam všetkých porúch na počítačoch s označením úrovne, trvania poruchy a popis poruchy. Po rozkliknutí konkrétnej poruchy máte možnosť poruchu potvrdiť alebo zablokovať jej vyhodnocovanie, nachádza sa tu aj informácia ako treba poruchu odstrániť.
V tejto časti je zobrazená história už odstránených porúch.
V tejto časti máte poruchy filtrované na jednotlivé počítače.
V tejto časti sú zobrazené konfiguračné údaje, údaje o HW atď. pre jednotlivé zóny.
Alternatívne je možné zobraziť zóny ako samostatné položky menu.
V tejto časti sa nachádza zoznam všetkých Watches, ktoré sa vyhodnocujú na počítačoch. Prostredníctvom CM portálu máte možnosť tieto watche editovať, pridávať im podmienky pre vyhodnocovanie, alebo ich môžete úplne odstrániť.
V tejto časti sa nachádza zoznam všetkých zariadení registrovaných na CM portáli. Pomocou horného filtra si tieto zariadenia môžete odfiltrovať pre konkrétnu spoločnosť, zákazníka a pod. Od verzie 2.6 pribudlo automatická Detekcia Skype programu s posledne prihláseným Skype name, tento údaj je zobrazený aj na nasledujúcom obrázku v úplne poslednom riadku.
V tejto časti sa nachádzajú aktuálne informácie o počítači, je tu zobrazené aktuálne zaťaženie HW komponentov na PC, sú tu zobrazené aj dva procesy, ktoré najviac zaťažujú pamäť a procesor ako aj aktuálna sieťová konfigurácia.
Viac informácií sa dočítate v časti Online informácie. [1]
V tejto časti je zobrazený prehľad o prenesených dátach v sieti pre jednotlivé počítače, s možnosťou rozdelenia na procesy, s detailom prenosu podľa aplikácií.
Viac informácií sa dočítate v časti Prenesené dáta cez internet. [2]
V tejto časti sú zobrazené všetky zmeny v HW a SW konfigurácií počítača.
Od verzie 2.6 pribudla možnosť pridávať obrázky ku každému zariadeniu evidovanému na CM portáli. Obrázky sa k zariadeniam pridávajú v časti Prehliadanie Vyhodnotenie -> Zobrazenia -> Počítače, pomocou horného filtra si vyhľadáte konkrétne zariadenie a v riadku Picture ako je znázornené na nasledujúcom obrázku kliknete na tlačidlo spravovať obrázky. V nasledujúcom okne si nahráte a pomenujete obrázky a kliknete na tlačidlo Pridať fotografie.
Po úspešnom pridaní sa vám fotka zobrazí pod zariadením ako je znázornené na nasledujúcom obrázku.
Rozsiahlymi zmenami prešla aj Foto dokumentácia, ktorá sa nachádza v časti Prehliadanie a Vyhodnotenie -> Zobrazenia -> Foto dokumentácia. V tejto časti máte ku každému zákazníkovi pridať foto dokumentáciu napríklad fotografie zapojenia switchov, fotografie serverovne a pod., ktoré vám uľahčia orientáciu v prípade že sa vyskytne nejaký problém.
Vo foto dokumentácii sa vám zobrazujú aj všetky fotografie priradené k objektom, ďalšie fotky pridáte v časti foto dokumentácia kde si pomocou horného filtra nájdete konkrétneho zákazníka a kliknete na tlačidlo zobraziť. V nasledujúcom okne budete mať možnosť pridávať fotografie ale ich aj editovať, rovnako máte možnosť ich triedenia do skupín pre ľahšiu orientáciu. Príklad hotovej foto dokumentácie je zobrazený na nasledujúcom obrázku.
V tejto časti máte možnosť tvoriť prehľadné reporty, ktoré vám pomáhajú v udržiavaní čo najlepšieho stavu zariadení registrovaných na CM portáli.
Viac informácií sa dočítate v časti Reporty. [3]
V tejto časti sa nachádza zoznam celkového počtu zaregistrovaných PC na CM portáli, ktoré sú rozdelené podľa typu licencie.
Odkazy
[1] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/monitoring/zatazenia-vykonnosti-serverov/online-informacie-stav-za-posl-48hod
[2] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/monitoring-diagnostika/prenesene-data-cez-internet-internet-bandwith-monitor
[3] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/reporty
[4] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/poruchy_0.png
[5] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/historia%20poruch.png
[6] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/poruchy%20na%20pocitacoch%201.png
[7] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/poruchy%20na%20pocitacoch%202.png
[8] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/zony%201.png
[9] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/wAtches%20online%20monitoring.png
[10] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/wAtches%20online%20monitoring%202.png
[11] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/wAtches%20online%20monitoring%203.png
[12] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/pocitace_0.png
[13] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/online%20informacie.png
[14] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/online%20informacie%202.png
[15] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/internet%20bandwidth%20monitor.png
[16] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/zmeny%20na%20pocitacoch%201.png
[17] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/zmeny%20na%20pocitaci%202.png
[18] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/pridanie%20obrazku%20k%20pc.png
[19] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/vysledny%20stav%20obrazku.png
[20] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/fotodokumentacia.png
[21] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/fotodokumentacia%20pre%20firmu.png
[22] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/reporty_0.png
[23] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/pridavanie%20fotiek%20do%20fotodokumentacie.png