Customer Monitor
Zverejnené na Customer Monitor (https://www.customermonitor.sk)


•Informácie o spojení (CM portal)

•Log pripájania

Informácie o spojení (CM portal)

Pre získanie informácií o spojení, prejdite na portáli do časti CM IT Monitoring navigácia->Komunikácia->Vzdialený prístup. Následne v zozname vyhľadajte konkrétny počítač. Po kliknutí na počítač sa zobrazí formulár s informáciami o vzdialenom prístupe na daný počítač.

Informácie o spojení [1]

Obrázok: Informácie o spojení

V hornej časti formulára sa nachádzajú základné informácie o počítači. V časti Informácie o spojení sa nachádzajú nasledovné informácie: Id spojenia, Meno operátora z CM, Meno operátora zo servera, Session code, Potvrdenie prístupu od používateľa, Typ spojenia, Účel spojenia, Proxy server, Proxy port, Proxy používateľ, Začiatok spájania, Spojené o, Odpojené o, Trvanie spojenia

V nasledujúcej časti Priebeh spojenia, sa nachádzajú časové údaje o spojení.

Log pripájania 

Možnosti pripájania na vzdialenú obrazovku sú popísané v samostatnom texte. Po tom, čo zvolíte spôsob pripojenia, sa zobrazí nové okno s nastavením pripojenia. Po kliknutí na tlačidlo Pripojiť sa na pravej strane zobrazuje priebeh pripájania.

Ak nadväzovanie spojenia prebieha správne, pri každom bode sa zobrazí zelená ikona. V prípade, že v niektorom z bodov nastala chyba, zobrazí sa ikona červeného výkričníka.

Log pripojenia počas pripájania sa k vzdialenému počítaču [2]

Obrázok: Log pripojenia počas pripájania sa k vzdialenému počítaču

 

 

 

 

 

 

 

 

Date: 
17.12.2021

Odkazy
[1] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/Informacie_o_spojeni.png
[2] https://www.customermonitor.sk/sites/default/files/Log_pripojenia_pocas_pripajania_sa_k_vzdialenemu_pocitacu.png