Customer Monitor
Zverejnené na Customer Monitor (https://www.customermonitor.sk)


Významné nové funkcie: 
  • Nový kalendár CDESK [1] - nová, prehľadnejšia verzia kalendára s novými funkciami
  • Synchronizácia s MS Exchange [2] - synchronizácia CDESK kalendára s MS Exchange (Outlookom)
  • EventAnalyser [3] - utilita pre vyčítavanie a jednoduchá analýza udalostí na WINDOWS OS
  • Sumárny report zo servisu s CM [4] - prehľadný report odzrkadľujúci kvalitu servisu realizovaného s CM
Nové funkcie: 

> CUSTOMER MONITOR (server) - nové funkcie

  • Monitorovacie funkcie pre terminálové servery [5] - doplnené Online informácie a hlásenia z Watches o procesoch, ktoré najviac vyťažujú RAM, CPU s rozdelením na konkrétnych používateľov.

  • Pripájanie sa k počítačom s nainštalovaným TeamViewer 8,9  -  rozšírenie o aktuálne verzie, ktoré dosiaľ neboli rozpoznané a TeamviewerQS sa nemohol spustiť. Tj. aktuálne funguje vzdialené pripojenie na počítač cez CM server, kde už je bežiaci TeamViewer verzií 6,7,8,9.

  • Časové obmedzenie počítania prenesených údajov v Internet bandwith monitoringu [6] -  vylúčenie časov, v ktorých sa monitoring internetových prenosov nemá vyhodnocovať.

> CDESK - nové funkcie.

  • Plánovanie s alokáciou termínov [7] - priradenie konkrétneho časového intervalu k riešeniu požiadavky, potvrdzovanie alokovaných termínov so zákazníkom.
  • Nástenka s ponukami a oznamami v úvodnom prehľade [8] - nový priestor pre oznamy operátorom v úvodnom prehľade.
  • Zákaznícke konto ako riešiteľ [9]  - nová voľba Riešiteľ CDESK požiadaviek k Zákazníckemu kontu pridá viaceré funkcie operátora.
  • Kontakty [10] - nová samostatná evidencia kontaktov k spoločnostiam.
  • Zakrývanie plnení pred zákazníkom [11] - prostredníctvom skrytej fakturačnej položky
  • V [12]oliteľné filtre v zozname požiadaviek [13] - možnosť zadefinovať si vlastné filtre a následne ich vyzdieľať ostatným operátorom.
  • Označenie požiadaviek čakajúcich na odozvu ikonkami [14] – nástroj na skrátenie doby odozvy a zvýšenie kvality vašich služieb.
  • Prednostný výpis požiadaviek [15] - sprehľadnenie výpisu podľa časovej dôležitosti.
  • Nové zapnuteľné stavy k požiadavkám a merané časy v zmysle ITIL [16]
  • Nové funkcie do diskusie  [17]- html podpora, podpisy, zjednodušený formát.
  • Voliteľní príjemcovia diskusných príspevkov [18] - príjemcovia diskusných príspevkov sú už vždy zobrazení, je ich možné rýchlo upravovať a pridávať ďalších lubovoľných príjemcov do diskusie.
  • Zlepšené filtrovanie a vyhľadávanie v zozname plnení [19] - fitrovanie podľa typu, oblasti služby požiadavky a umiestnenia počítača.
  • Zrýchlené vytvorenie zákazníka, partnera [20] - pohodlnejšie a rýchlejšie pridávanie nových zákazníkov, partnerov a k nim kontaktov.
  • Voliteľná autorizácia nadriadeným pre Easyclick požiadavky [21] - každú jednu novú požiadavku ešte pred jej uložením do CDESK autorizuje osoba s platným prístupom do CDESK portálu.
> C-MONITOR  WIN klient - nové funkcie
 
  • Internet bandwith monitor pre x64 systémy WIN XP, VISTA, 7, 2008. [22] (Windows 8, 2012 bude čoskoro). S aktuálnym updatom môžete monitorovať internetové prenosy už aj na 64 bitových systémoch.
  • VMware ESX plugin Host health status [23] - nový spôsob kontroly zdravia HW serverov
  • Nové Watches šablóny pre malé NAS [24] - Tieto šablóny vám majú pomôcť monitorovať stav zálohovacích zariadení typu QNAP a Synology.

  • Nová šablóna pre Eaton/MGE UPS [25] - šablóny nájdete v C-MonitorConsole v Sprievodcovi pre pridanie Watches v časti Health of systems, Preddefined health templates.

  • Rozšírenie detekcie ESET antivírových produktov 7. generácie - pridané detailné informácie o stave produktov ESET Endpoint Antivirus 7, Endpoint Security 7 pre Windows  v Zóne "Antivírus". 

  • Nastavenie času pre vytvorenie požiadavky z pravidelnej úlohy [26] - nastavenie času vytvorenia požiadavky z pravidelnej úlohy

Zmeny a zlepšenia: 
> CDESK - Zmeny a zlepšenia
 
  • Rozloženie údajov vo vnútri požiadavky [27] - Nové rozloženie má za úlohu zjednodušiť orientáciu v požiadavke a roztriediť jednotlivé údaje podľa dôležitosti.
  • Zmenený predmet emailovej správy pri notifikácii požiadavky- číslo požiadavky je na konci predmetu správy spolu s novým kódom zákazníka, Skrátené znenia akcii  (napríklad zmena = ->  ...)
  • Zmeny k poznámkam pre riešiteľa(tj. diskusia s vylúčením zákazníka)  [28]- Poznámky pre riešiteľa sa presunuli do spodnej časti požiadavky nad diskusiu, poznámka pre riešiteľov sa rovnako zaraďuje do diskusie v chronologickom poradí ako bola zadaná.
  • Zmeny  a rozšírenia nastavení v zákazníckom konte [29] -  Aktivácia notifikácií  bola rozšírená a je v rámci Profilu zákazníckeho konta v záložke Zákazníci

Opravy chýb: 
  • C-Backup -  oprava zálohovania virtuálnych strojov na Hyper-V
    V predchádzajúcej verzii C-Backupu v rámci  balíčku  verzie 2.6.629.3 omylom chýbala programová komponenta pre ovládanie stavu OS virtuálnej mašiny a zálohovanie nebolo úspešné.

Odkazy
[1] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/planovaci-kalendar
[2] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/synchronizacia-s-ms-exchange
[3] https://www.customermonitor.eu/node/1017
[4] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/reporty/na-koncovych-zakaznikov#sumarnyreport
[5] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/monitoring-diagnostika/monitorovacie-funkcie-pre-terminalove-servery
[6] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/monitoring/prenesene-data-cez-internet/casove-obmedzenie-pocitania-prenesenych-udajov
[7] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/planovaci-kalendar/planovanie-s-alokaciou-terminov
[8] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/ponuky-oznamy-v-uvodnom-prehlade
[9] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/cm-vnutorna-architektura/cm-server/role-pristupov-do-cm-servera-opravnenia/zakaznicke
[10] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/kontakty
[11] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/fakturacia-vykonov-obchodna-agenda/priklady-pre-rozne-uctovne-pripady/zakryvanie
[12] https://www.customermonitor.sk/node962#Volitelnefiltre
[13] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/zoznam-poziadaviek#Volitelnefiltre
[14] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/zoznam-poziadaviek#noveikonky
[15] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/zoznam-poziadaviek#prednostnyvypis
[16] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/hlavne-vlastnosti-poziadaviek/stavy-poziadavky#stavy2
[17] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/diskusia-k-poziadavkam#novefunkcie
[18] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/diskusia-k-poziadavkam#volitelnadiskusia
[19] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/evidencia-vykonov-plneni/zoznam-plneni
[20] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/cm-vnutorna-architektura/cm-server/cm-portal/instalacia/globalne-nastavenia#rychle
[21] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk/zadavanie-poziadaviek/zadavanie-poziadaviek-cez-easyclick#autorizacia
[22] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/monitoring-diagnostika/prenesene-data-cez-internet-internet-bandwith-monitor
[23] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/monitoring-diagnostika/esx-plugin
[24] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/monitoring-diagnostika/monitoring-pre-male-nas
[25] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/monitoring-diagnostika/zalozne-zdroje-ups#eaton
[26] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/pravidelne-ulohy-a-udrzba/pravidelne-ulohy#nastaveniecasu
[27] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/zoznam-poziadaviek#udajevovnutri
[28] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/helpdesk-customer-desk/diskusia-k-poziadavkam#zmenykpoziadavke
[29] https://www.customermonitor.sk/ako-funguje-cm/cm-vnutorna-architektura/cm-server/cm-portal/role-pristupov-do-cm-servera-a-opravne-1#notifikacie