Vzdialený prístup a údržba
S Customer Monitor riešite problémy vzdialene pomocou :
Vzdialeného prístupu na plochu počítača
Pripojenie na plochu počítača odkiaľkoľvek
Bezpečné pripojenie k počítačom na platformách MS Windows a (Mac) OS X
V súčinnosti s CM si môžete pred zásahom zapnúť počítač a následne sa pripojiť
Prenos súborov
Prístup je realizovaný s programom Teamviewer s vašou licenciou z ostatného servisu
K dispozícii je podpora k jednoduchšiemu používaniu cez RDP, VNC
Vzdialeného ovládania počítača
Reštart počítača
Ovládanie služieb ako napríklad reštart, spustenie, zastavenie
Ukončenie nežiadúceho procesu alebo online vyčítanie jeho správania
Vyššie uvedené často reaguje, aj keď na počítač sa nie je možné vzdialene pripojiť.
Zobudenie počítača na jeden klik, postačí len jeden ďalší zapnutý počítač v LAN sieti
Načítanie Eventlog-u priamo do CM portálu
Vzdialených inštalácií a skriptov
Každý dobrý program má podporu bezzásahovej inštalácie a je možné ho cez CM inštalovať
Inštaláciu máte pod kontrolou, každý úkon v CM portáli má svoje vyhodnotenie úspešnosti
Veľké programové balíky inštalujete cez skripty (odkaz na lokálne sieťové úložisko)
Skripty v podobe .bat, .cmd, .vbs budú už pre vás výkonným pomocníkom.
Konkrétne riešenia zrealizujete pomocou Komponentu
CM Remote Operations