Helpdesk Customer Desk
Helpdesk Customer Desk (skr. C-Desk)
je modul v rámci riešenia CUSTOMER MONITOR pre komplexnú správu požiadaviek (ticketov) a sprievodnej komunikácie, evidovanie odpracovanej práce, účtovanie a fakturáciu, zachytenie niektorých obchodných procesov, napríklad ponúk. Interaktívne s ním môžu pracovať obidve strany - poskytovateľ a prijímateľ služby (zákazník). Helpdesk C-Desk sa môže používať samostatne, bez technických funkcií riešenia CM. Je škálovateľný, vo svojej východzej konfigurácii je prispôsobený pre menšie firmy a pre väčšie alebo náročnejšie spoločnosti ponúka veľa zapnuteľných funkcionalít. V prípade, že nenájdete nejakú funkciu, výrobca je schopný doprogramovať chýbajúcu funkcionalitu.
V podstránkach vám predstavíme ako sa pracuje s C-DESKom v oblastiach :
Úvodná konfigurácia Helpdesku - prvotné nastavenia Helpdesku
Scenáre pre rôzne typy firiem - prispôsobenie Helpdesku rôznym typom firiem poskytujúcich servisné služby a aj pre organizáciu služieb vo vnútri spoločností.
Zadávanie požiadaviek - ukážky a spôsoby zadávania požiadaviek
Schvaľovanie realizácie požiadaviek - možnosti odsúhlasovania požiadaviek k realizácii
Cenové ponuky - pridávanie a schvaľovanie cenových ponúk k požiadavkám
Diskusia k požiadavkám - rôzne spôsoby sprostredkovania komunikácie k požiadavkám
Akceptácia ukončenia, spätná väzba - vyjadrenie prijímateľa služby s možnosťou hodnotenia operátora
miniZákazky - Požiadavky do realizácie - Pre spresnenie (ekonomickej) evidencie požiadaviek, Podpora procesného riadenia pre spoločnosti s dispečingom, Vlastná evidencia spoločných požiadaviek
Pravidelné úlohy (pripomínanie) - Pravidelná úloha je záznam v nastavení zákazníka, notifikovaná je vo forme požiadavky v C-Desk alebo poruchy v CM
Ostatné parametre požiadaviek - cielená kategorizácia požiadaviek
Evidencia výkonov (plnení) - dokumentácia a spočítanie vykonanej práce.
História zmien v požiadavke - zobrazenie priebehu a všetkých zmien v požiadavke od jej vzniku až po uzavretie požiadavky
Aktivácia prijímania emailov do CDesk - CUSTOMER DESK ponúka možnosť zadať požiadavky emailom a k nim diskusiu. V tejto časti predstavíme jednotlivé možností nastavení prijímania emailov do C-Desku.
Typy prístupov do helpdesku - prispôsobenie rôznym úrovniam operátorov, kvôli rôznym požiadavkám na oprávnania operátorov a prístup pre zákazníka.
Emaily a SMS z CDesk - možnosť zasielania zjednodušených emailov a kópií sms správ z CDesk pre zákaznícké kontá
Reporty a štatistiky - veľké množstvo reportov odrážajúcich kvalitu poskytovaných služieb